Pages

Tuesday, May 3, 2011

(T_T)

Pengalaman semalam..Cerita hari ini..Angan-angan esok..tapi aku xselesa dgn pengalaman aku smlm..terbawak2 smpai hari ni…Ya Tuhan..teruk sungguh aku rs….pelik pun ader…sedih terlebih nie kenaper..bkn xjmpe lagi pun..ntah..aku xder jwpn nyer…aku tulis ape aku rs jer...

Tapi pagi smlm mmg btul2 buat aku bersalah…rs berdoser yg teramat sgt biler buat dia sedih…kata2 yg keluar dr dia…mmg buat aku rs nk peluk die kuat2.. sumpah demi Allah aku xpernah jd kan itu kayu ukur…xpernah..aku tawu…sbb sesuatu yg xdisengajakan…buat hati org lain terluka..terasa..tp aku xdpt buat ape2…sbb aku syg semuanya…sumer pun penting dlm hidup aku…aku xmmpu nk buat ape2 selain kata maaf..

Tp pecayer la…aku xprnh pun pk mcm tuh…kalau itu yg dia rase…aku nie lagi la….biler ade mslh…die jgk yg tolong…smpai aku rs…xterbalas sepanjang idup aku…even br rapat empat bulan..tp biler nk tgglkan dia smlm..ergh…rs sgt teruk…

Pagi td dpt msg lagi…dia sedih sbb cuci baju…sidai baju…lipat baju…da xberteman mcm selalu…ergh…pg pg da tersedu2 derma air mata…nsb sumer org tdo lagi…kalau x…nk jawab aper…aish…!!!

Smlm mak abah bawak jln meLaka…naek beca sm2…kalau dgr mcm best kan…tp hiruk pikuk beca sn…sumer buat aku ingat pada dia…pagi2 kalau kt rumah…msti da terngiang2 jer lagu2 favourite dia yg mcm tuh dkt radio..hehe…rindunyer…

Jln smlm sgt sesak…nauzubillah…cereus…kdg2…terpikir nk suro amatur wat kete terbang…hehe…sian abah letih bwk kete jauh2..biler da parking kereta…jln pun merata..hurm…sian abah…letihnyer…dgn kesihatan yg aku tawu…xmcm selalu…tp s usual..biler ditanya..sumer pun msti ckp OK……

To aiDiL and Liza…sok g keje…aku da xde lagi da…jgn gado2..Liza…wat keje jgn tension2…sbb ko tuh…bile wat mcm tuh…sumer org pun takut dgn kau…garu kepala aku nk ckp ape dgn ko…gooD Luck to both of u guys…ade rezki aku…mesti aku jmp korg sumer lagi…kan da jnji nk g Tanjung baLau..hehe…cumer x tawu biler jer….kan…=) aiDiL..terima kasih byk2…for hearing me…..missing u…….

No comments:

Post a Comment