Pages

Wednesday, July 27, 2011

manusia boDoh..!!!!!!

manusia boDoh...a'ah...mmg..!!!!mmg aku ckp kau bodoh..!! wah...emo tetiber..tp mmg btul pun..smlm menyirap betul darah aku bile tgk berita pkul 8. ade case sorg budak g pukul kucing tnpa sbb....tp hukuman yg dier terima mmg x berbaloi dgn kekejaman yg dia buat...setakat dnda 400 RINGGIT MALAYSIA...bkn DOLLAR ok...n jgk pnjara yg boleyh dikira harinyer...aku rs xdpt pun nk byr blk ape yg kucing tuh rasa...mn x nya..bkn kucing tuh kacau die pun....dia yg xder sbb g kat kucing tuh amik kayu maen ketuk2...maen pukul2 plak....ko ingt ape....nk buat somtam ker...heeee...nm jer manusia yg lahir lengkap...tp bodoh nye tuhan je yg tawu....apela salah nyer saling hormat sesama makhluk yg sama jer berdenyut jntung....cuma kau besar die tuh kecik jer.....ergh..mmg aku xsuka kau....sgt2..!!!kalau la aku jmper...nk jer aku cr kayu yang sama pukul kau blk.....manusia boDoh..!!!!!!!

No comments:

Post a Comment