Pages

Saturday, September 10, 2011

Thanx cik aTiq...=)

heyz...xdisangka2 kamu dtg hr nie anta mira...aku ingt kan esok or isnin mcm kamu ckp...btw sorry sgt x dpt tolong byk...kalau kamu bgtawu awal2 nk dtg msti aku boleyh tolong cr kan bilik kt Scholars inn tuh....diz week kan sumer org hntar bdk2 nk masuk sem...no wonder la pnuh wahai cik atiq...btw syukur dpt jgk jmper kamu.....lps nie ntah biler tahun la pulak kan....

i'm proud of u dear fren...ko da berjaya dlm hidup...nsb aku nie..ntah mcm mn lg pun xtawu laaa...pray for me dpt yg terbaek...dpt collect money byk2 sm mcm kamu skrg...amin...i.aLLah..

1 thing aku happy psl ape taw...ms kamu ckp...aku da kurus...OMG..!!!kurus kt mn pun ntah laaa....tp org kater...biler da lm x jmpe...ape yg org tu nmpk slalu nyer betulll....peeewwwit...!!!yes yes yes...!!!!hehe....bese r cik atiq..aku da mkn sehari skali jer skrg nih....tp td jer mkn 2 kali....sbb teman kamu ngn akram mkn..hehe....btw kedai kiter mkn tuh x sdp kan...=)

perut aku mcm nk pecah abskan kuetiaw kamu blnjer...nk xnk msti r abskan...org dtg jauh2 nk blnjer nnt x abs kamu kecik ati.....hehe..silap kamu xdtg 4sept ritu...kalau x msti dpt adiah....heheh...btw slmt duit aku..kikikiki...xde laaa...memain jer..btw cik atiq...sok blk hati hati eyh....mn la kamu tdo mlm nie...hope bkn dlm kete..nnt skt bdn...

jage diri cik atiq...smpai ketemu lagi..jage diri...alwayz missing u fren....muaahhxxx!!!! (-_-)

No comments:

Post a Comment