Pages

Tuesday, March 20, 2012

minggu bkn rezeki

aHad..~~ konflik yg terLaLu dgn adik sndiri....cereus kalau dekat mmg da kene tgn...manusia x boleyh ditegur...MASALAH..!!! betul sgt diri sendiri...?LanTak kau tunggang tebaLik...!!!

isNiN..~~HPLC result yg x mengujakan langsung...~~ jmpe Dr..Dr kate buang ur microbial scope....tarik nafas pjg dan dlm2....bkn tnda lega Tp oTak kosong...

seLasa..~~ jmPe Dr...anta correction proposal yg mn da siap....WITHOUT APPLICATION STUDY yg br aku tawu kene buat smlm...YA ALLAH....Tolong hamba Mu...LasT daTe subMiT 13 aPriL...COMPLETED...~~Dr. bgtawu..paper aku yg die submiT dulu dorg REJECT...coz analysis sume analysis biase....peLik kan..pdhal paper yg aku refer..sumer analysis sm...why ok jer.....x kene reject pulak...dunia dunia...aish...

moDe skrg....dizzY giLer....xtawu nk mntak tolong saPe....sbb mmg aku kene buaT SORANG- SORANG....................................................................

esok lusa.....nnT aku updaTe Lagi.....................................

4 comments:

  1. & yg aku tahu k0 seorang yang kuat...sabar ye...pasti ada kemanisan disebalik semua yg berlaku...=)

    ReplyDelete
  2. pasTi..!!!cewah...Tp kalau tggu je manis tuh dtg smpai ke sudah x ada kan...Allah xkan ubah nasib hmba nye melainkan diri mereka sndiri berusaha...mmg Dia da atur setiap bnda utk hambanya...tp kita masih dibekalkan ikhtiar....errr..btw aku motivate diri sendiri ke..?haha....mntak maaf....Lilinmawar ni anda anak siapa......?sy x tawu nm sebenar anda....sgt menghargai awak menghantar seperti di atas....terima kasih..=))

    ReplyDelete
  3. ye..mmg benar seperti apa yg diperkatakan...manakan dapat manisnya tanpa usaha...tanpa ikhtiar...tnpa tawakal...tnpa redhanya...ibrt seperti madu..sblm dapat rasa kemanisan madu tu tentu2 kita perlu jolok sarangnya...ye tak?risikonya tetap ada...tapi apa2 pun kita ni masih terlalu kecil berbanding dariNYA(melalut sudah..sori)...Cik Arda,jika kita tak motivate diri kita siapa lagi? n tak salah rasanya jika anda merasa begitu...dari berputus asa, lebih baik lah begitu...hurm..saya? tentu2 la manusia spt anda...hehehe...anggap saja saya ni sebagai salah seorang sahabat yang sentiasa mendoakan kejayaan & kebahagiaan anda...oke? =)

    ReplyDelete
  4. saya tahu anda manusia....=)...sy tahu anda sahabat.....=) name empunya diri siapakah..?

    ReplyDelete