Pages

Friday, July 13, 2012

"suker ati korg la nk ckp aku aper...mulut korg aku xleh nk tutup..luaran maybe korg nmpk aku ni sumer x btol...tp kalau x tau ati aku cmner jgn sdp2 mulut nk ckp k..xper la..hak korg nk ckp aper...slagi aku leh sbr,aku sbr...tp kalau sbr aku dh abes limit fhm2 sndri k...jgn slhkan aku kalau gunung berapi pendam meletup nnt..."

u talk like a bullshit....everything i mentioned u dun even care...if u didnt involve any person dat important in my life its ok....tp pernah fikir x...selagi tanggungjawab terikat pada abah...kau tabur dose pada die..nm je da bsr tp knape kau x reti pk....bodoh la kau....aku ckp mcm tuh...siket pun aku x mntioned psl kau...apsal nk feeling lebih2....terase eyh...owh kesian...so setakat terase je x cukup....harap kau ade kesempatan berubah....aku da xtawu nk buat ape lagi dah....kalau itu yg kau nk...aku ikutkan aje....jgn slhkan org lain...btw sape peduli psl gunung berapi pndam kau tuh....balasan tuhan x terbanding....aku x kater aku terlepas dr balasan tuhan...tp tnggungjawab aku tegur kau...kau cmpak mentah2...x apelah...tu yg kau nk....

No comments:

Post a Comment