Pages

Tuesday, February 14, 2012

(?_?)

seminit pun boleyh mengubah mood hari anda bukan...?hehe...diz week...n following weeks might be de full weeks from 8 to 5...n waktu mlm masing2 berhempas pulas menyiapkan ape yg dikejarkan....struggling siapkan proposal...last date submit 2 march btul x kwn2...?tp xperlu la nk membebel sgt tntg itu di sini...semua org pun akan buat...pressure not only on ur own....yer smgt utk buat....!!chaiyok chaiyok...utk kwn2 seperjuangan...GANBATTE KUDASAI...!!!jom sebut HAIT..!!! GANBARIMASU..!!!=)hehe

tp sedang sebuk jari menaip memerah otak utk sepotong 2potong 3potong dan berpotong2 ayat...amanah aku bertambah lagi....Dr kesayangan seeking for results of invertase n vitamins....haish..!!...paling kurang pun aku mohon berikan aku kesihatan yg baek..itu suda memadai....

vitamin kena lah tggu pakar balik...kerana alatan itu bkn empunya diri...procedure tetap procedure...xboleyh la nk langgar je kan semata mata nk siapkan kerja sendiri...ok...sy faham...sooo..Dr anda harus bersabar....siket lagi nk habis itu vitamin....2 weeks ahead i.allah sy akn sempurnakan...give u evrything...amin

invertase...Haish Dr....saya perlu cukupkan ilmu di kepala....kalau tidak...mgkin KIT mahal itu akan sia sia...xnk lah begitu kan...biar lah buat biler suda sedia segala.... so....Dr...!!!sabar yer....=) invertase saya akan berhempas pulas buat next week....tp menumpang di lab org...mesti blur2 jer especially 1st day...alaaa....xsuke nyer...tp haruslah bersyukur......ade jgk alat nk pakai...kalau xder mcm mn..?ish...!!k lah...serabut suda habis....sambung wat keje kawan2....gud luck eyh...!!!=))

No comments:

Post a Comment