Pages

Friday, February 24, 2012

sekali lagi ku menyaratkan kepala

alhamdulillah....dengan IZINNYA...1st draft aku suda langsai...tp hanya 1st draft...bkn yg tentu dan akhir..rs lega selega leganya..even diz weekend aku akn menggilakan kepala otak sendiri cr references yg berterabur...tp tu bkn topic yg menarik utk ditulis...

arini dpt jgk aku cr makna lirik "AKU MAAFKAN KAMU"...ramai org sedar lagu tu mmg sumthing...lirik dlm menggaung bkn si calang dpt mengorek segala rhsia tutur kata berlagu...sgt menraik...even 1st time 2nd time dgr aku x suker LANGSUNG...

terpanggil aku utk ke sini...

http://rashidi.zin.my/silent-thoughts/2011/11/19/tafsir-lirik-aku-maafkan-kamu.html

hurm...laen org laen pndangan...tp setiap yg dia tfsirkan boleyh masuk logic akal...hurm xkesa nk kaitkan lagu tuh dgn kehidupan sendiri..atau nk mengaitkan dgn masyarakat..nk besar lagi..???ok negara pun boleyh...haha...xterbatas hak utk berfikir bukan..tp bila tiba pd konklusi .."AKU MAAFKAN KAMU".....itu sgt SESUATU..!!!

No comments:

Post a Comment