Pages

Tuesday, February 7, 2012

thank you SHUK SAN=)



..alhmdulillah doa aku Tuhan suda makbulkan....mybe u never read diz...tp 10 years frenship aku n kau...itu sesuatu yg sgt berharga utk aku...xkesa ape kau rs...marah sedih dgn ape yg aku buat...aku mntak maaf...mgkin mmg slh aku...xnmpk ape depan mata...tp sebetulnyer..mmg x terlintas nk buat kau mcm tuh...

just view ur page...seems like u'r fine...alhmdulillah...sooo...afterwards...hope we can talk and contact like we used to like before...dlm aku buat dunno dgn marah kau...kdg2 bila ingat...aku jgk sedih...pening kepala mcm mn nk pulihkan keadaan..tp ea lah....aku just boleyh tggu dan berdoa...=)sooo until then...agak2 raya tahun nie kau dtg rumah aku x..?hehe...aku tggu kau setiap kali raya taw..kau x dtg mcm selalu...tapi aku faham kenapa...hidup x harus putus asa kan...

TQ SHUK SAN...=)

No comments:

Post a Comment