Pages

Wednesday, January 4, 2012

=)))

Sekejap ..mmg sekejap..…hari nie da masuk 5 January…cerita 4 January yang x disangka2..buat aku senyum lebar…kenape? hurm…kenape yer…seems mcm x patut cerita de whole..sebab ntah…xperlu….xperlu…saje nak menumpah di TinTa…aku seronok….alhamdulillah segala rasa datang dr DIA…rasa sedih…rasa suke…rasa kecewa…boleyh datang dan pergi sekelip mata…semalam aku stalk blog theotherkhairul…blog yang berbau anti gadis2..tapi masa yang sama…byk jgk bg panduan..bg cerita..tntang reality hidup dan berdua…hurm..sekadar bace…nak percaya…or simpan dalam dalam…terpulang pada setiap satu…kan..=) Tapi dlm benar….ade salah nye…dan dlm salah…ade jgk betulnye..itu biase…

Terima kasih banyak2....ape yang dikate terlalu kasar…berdiri nye di permukaan…saya xtawu yang dimaksudkan yang di mana…yang mn satu…kalau pasti…atau masih memikir dan mencari…oooh…saye tidak melarang…..=) Tapi..ungkapan terima kasih untuk anda…jika terbuka segala..I.aLLah saya akan membalasnye….amin amin amin…=)

Untuk kesihatan…cepat2 lah pulih sedia kala….bukan sendiri saje…tapi Cik Liza juga….tekak perit…hidung perit…tapi x der tolok banding menahan perit berdepan dengan manusia yang xterkata tak kena nye……perihal manusia…melayan setiap satu boleyh buat sakit jiwa……stay away stay away…………..

No comments:

Post a Comment