Pages

Sunday, January 15, 2012

kaTa apa Pun x ada yang beruBah

saPaan 7 perenggan dr aku untuk dia...seperti biasa tiada pulangan nya..bkn ku nanti pulangan yang lumayan...tp sekadar ku tahu dia memang sudah membacanya...akal manusia...darah muda sengaja membikin dia tuli dan buta untuk menilai ape yang ku tulis...apa yang ku sembur....kamu punya segala....keluarga yang mencinta...saudara juga mencinta...kawan2 dan hawa...?itu aku tidak tahu...tapi aku salah satu hawa dan saudaranya...Ya Tuhan...ambil semula rasa ini kerana sesungguhnya dia bukan untuk aku...

apa yang dia kata ya...sentiasa tidak bagi aku...apa yang tidak untuk nya...sentiasa ya bagi aku...mn datang asal punca jika begitu rupa nya?harta yang dicari...semua terbentang dan tersedia untuk nya....adakah itu asal punca lupa diri... lupa dunia erti dosa dan pahala...memang tugas sesama manusia menegur sesama sendiri..tetapi maaf....aku tidak kuat untuk itu...bkn aku org nya....bkn aku hawanya...

hanya diri bergelar saudara...Ya Tuhan...sedarkan dia...umur muda jangan dipersia...kelak meruntun hati org tuanya.....apa jua kesilapan...aku ikhlas memaafkan..tapi bertentang muka....ku pasti suatu hari nanti.....rasa malu dan berdosa masih membanjir diri...

No comments:

Post a Comment