Pages

Monday, January 30, 2012

=)

ayat x sampai berape muka surat..tapi penat otak fikir mcm lah da menulis 1 buku...haha...lebih..memang lebih...tapi mmg betul la...penat menulis nk sertakan bukti dan alasan dlm setiap karangan memang berat...nak mencari dr permukaan sampai dasar...bg aku bkn senang...tulis blog lg senang..hehe..buat keje lab pun krg penat banding nak memerah otak dan menzahirkan setiap satu pakai jari...siape setuju..??=)x setuju xpyh baca..hehe

tapi x menarik lah nk cerite psl itu...penat berhenti la...so ini lah yg lebih menarik jari2 aku untuk menekan tap! tap! tap!...=)..kepada makhluk tuhan itu...semoga tuhan merahmati hari hari anda..dr dulu...sekarang dan masa depan...mmg nk kira dosa..berguni2 dosa sbb da lm x bertegur sape...tp aish...sy suda pnt melayan...menzahirkan dan dia juga sedar...tapi yang terbaik..biarlah pergi jaaaauhhh jaaaaauuuhhh buat hal sendiri...sebab dah x kuasa lagi melayan telatah sebegitu...

aku tak kata aku betul...tp apa yang aku zahirkan dr air muka dan layanan aku mmg x de kesan pun...jadi..buat ape sakit kepala fikir pasal org lain yang tidak mengamankan..teguran diberi...bangkang yang menjadi balasan...anda lah yang betul sebetul2 nyer?siapa peduli kalau itu semua libatkan diri sendiri sahaja..?tp sedarlah makhluk Tuhan...anda dikelilingi org2 yang jugak punya hati...boleyh sedeyh dan suka..boleyh jgk marah dan kecewa...tapi...anda hidup x peduli hiasan Tuhan yang lain...ada yang larat layan perangai anda....bagus lah...alhamdulillah...sekurang kurangnye anda tidak sunyi..=)

No comments:

Post a Comment